Obrazek

Dokładnie tydzień temu porwałam się z motyką na słońce, organizując moje Dwa śFiaty w ramach międzynarodowego Restaurant Day. Nie obyło się oczywiście bez trudności, ale bez nich doświadczenie byłoby… niepełne 🙂 Na szczęście, okazało się, że wokół mnie jest całe mnóstwo życzliwych ludzi, którzy wspierali mnie na każdym etapie realizacji tego szalonego pomysłu- oczywiście uwieńczeniem dzieła była sobota, kiedy uświadomiłam sobie, jak bardzo idea RD „spasowała” moim znajomym. Niniejszym dziękuję wszystkim, którzy dołożyli swoją cegiełkę do tego, by ten dzień był dla mnie wyjątkowy 🙂

ps. szczególne podziękowania dla Tili, która bohatersko zgodziła się być przez kilka godzin gościem we własnym domu!

Obrazek

Przy dźwiękach piosenek Karin Stanek i Bajmu odbyła się mała podróż w czasie i quasi-PRLowska orgia spożywcza.

Obrazek

 

… wrzucać przepisy? 😉

 

Obrazek

