Tagi

Obrazek

„There is no sincerer love than the love of food.”, jak mawiał klasyk- G.B.Shaw 🙂

dziś o poranku stwierdziłam, że za oknem zimno i mroźno, muszę wyjść, ale odwlekam tę chwilę w nieskończoność… dlatego z miłości do siebie i do jedzenia wyczarowałam śniadanie idealne 🙂

MASŁO Z ORZECHÓW WŁOSKICH I MIODU

SKŁADNIKI:

  • 150 g orzechów włoskich
  • 2 łyżeczki miodu (u mnie spadziowy)
  • szczypta soli
  • pół łyżeczki cynamonu

Orzechy miksujemy dokładnie w blenderze- jeśli chcemy mieć gładką masę, zajmie to ok. 5 minut, jeśli wolimy z kawałkami, to ok. 3. Dodajemy miód, sól i cynamon i mieszamy jeszcze przez chwilę, aż składniki się połączą.

Obrazek

PASTA Z SUSZONYCH POMIDORÓW I PIECZONEJ PAPRYKI

Obrazek

SKŁADNIKI:

  • słoik pomidorów suszonych w oliwie
  • dwie pieczone papryczki z zalewy
  • kolorowy pieprz

Wszystkie składniki umieszczamy w blenderze i miksujemy na gładką masę. Ja dodałam jeszcze łyżeczkę przyprawy włoskiej do bruschetty z płatkami czosnku.

Jadłam z chlebem żytnim z żurawiną i plasterkiem sera dziurawca.

Obrazek

