Tagi

Obrazek

Życie mnie pochłonęło. Do tego stopnia, że nawet się nie zorientowałam, jak bardzo zaniedbałam bloga. Nauka, festiwal filmowy i szeroko pojęte zajęcia ogólnorozwojowe skutecznie uniemożliwiły mi nawet myślenie o dodawaniu nowych wpisów. Ale wraz z nadejściem wiosny wykiełkowało u mnie mocne postanowienie poprawy i chęć coming back’u z tysiącem nowych pomysłów 🙂 zaczynam od połączenia moich ulubionych smaków!

SKŁADNIKI

  • 2 udka z kurczaka (może być też 1 podwójna pierś)
  • 1 dojrzałe mango
  • kulka mozzarelli
  • miks sałat
  • 4 łyżki oliwy
  • cynamon

Kurczaka myjemy, usuwamy błony i kroimy na małe kawałki. Wkładamy na głęboki talerz i dokładnie mieszamy z łyżką oliwy i cynamonem (ilość według upodobań, ja zawsze sypię duuużo). Mango obieramy, połowę blendujemy na gładką masę i mieszamy razem z kurczakiem. Zostawiamy go w marynacie na około 15-20 minut. Po tym czasie smażymy. Do dużej miski wsypujemy miks sałat, pozostałą część mango i mozzarellę kroimy w kostkę i mieszamy z sałatą.  Gdy kurczak się usmaży, wrzucamy go do miski. W szklance łączymy 3 łyżki oliwy z cynamonem (oraz, jeśli pasuje, pieprzem i curry) i polewamy sałatę, a następnie dokładnie mieszamy, aż składniki się ładnie połączą. Sałatka jest gotowa do jedzenia od razu, ale najlepsza jest po około godzinie, kiedy smaki się wymieszają 🙂

Obrazek

